Изпращане
Доставката се извършва от DHL. За съжаление, експресна доставка не е възможна.
Доставките извън Германия също се извършват от DHL.
Разполаганите на склад артикули изпращаме най-късно на следващия работен ден. При артикули, които не са на склад, срокът за доставка е посочен под избора на размер.
Моля, имай предвид, че изпращаме поръчката ти винаги наведнъж. Ако един или повече артикули от поръчката ти не са на склад, тя ще бъде изпратена едва когато всички артикули пристигнат. Така че твоите артикули обикновено пристигат между 1 и 4 дни.
Изпращане
Германия 4,95 € | Безплатна доставка с DHL от 50 €

За страни извън ЕС 14,95 € | Безплатна доставка при стойност на покупката от 250 €
ЕС 9,95 € | От 150 € стойност на покупката безплатна доставка
Deutschland
4,95 € | Kostenloser Versand ab 50 € mit HERMES
2,95 € | Versand mit DHL+ 4,95 € bei Sendungen unter 50€

14,95€ | Ab 250 € Einkaufswert versandkostenfreie Lieferung
EU
9,95 € | Ab 150 € Einkaufswert versandkostenfreie Lieferung
Швейцарските клиенти, на които стоките са доставени в Германия (с ДДС) и които внасят пратката в Швейцария, могат да получат възстановяване на ДДС от runnershub по разплащателна сметка (IBAN и BIC) след изпращане на оригиналната фактура, подпечатана от митницата. Моля, изпратете оригиналната фактура по пощата. Фактури, изпратени по електронна поща, не се приемат. Всички възникнали митнически разходи не са включени в разходите за доставка и се поемат от клиента. Обикновено те възлизат на около 7% от стойността на стоките.
Доставките до Packstation са възможни в рамките на Германия с DHL. Необходим ви е клиентски номер на Packstation от DHL.
Връща
Нашата цел е да ви предложим оптимална и лесна услуга за връщане на стоки. За тази цел разработихме нашия портал за връщане. Клиентите трябва да поемат преките разходи по връщането на стоките. За връщане в рамките на Германия обаче можете да използвате безплатен етикет за връщане на DHL от портала за връщане.
Моля, обърнете внимание, че могат да се връщат само неизползвани артикули!
Ако връщането е под минималната стойност на поръчката за безплатна доставка или за използване на ваучер, тези разходи ще бъдат приспаднати от сумата за възстановяване. Това важи и ако се връща цялата поръчка.
Завръщания от Швейцария
Важно: Когато връщате стоки, моля, уверете се, че митническите документи и фактурата са ясно видими от външната страна на пратката, за да може митницата да обработи пратката.
Клиентите от Швейцария трябва да регистрират своите връщания в митницата чрез портала ATLAS ТУК.
ATLAS е електронната процедура, използвана в Германия за обработка на международния трафик на стоки. Тя се използва за опростяване и автоматизиране на митническия процес.
Ако искате да изпратите връщане до Германия като клиент в Швейцария, трябва да следвате следните стъпки:
Свържете се с търговеца на дребно: Информирайте търговеца на дребно в Германия за намерението си да извършите връщане. Можете да направите това в нашия портал за връщане на стоки.
За връщането трябва да попълните митническата декларация с Atlas: Съберете цялата необходима информация за връщането, включително точното описание на стоките, тяхната стойност и количество, както и данните за доставката.
Декларирайте връщането по електронен път чрез системата ATLAS. Предоставете цялата необходима информация, като описание на стоките, стойност, количество, номер на митническата тарифа. Определете правилния номер на митническата тарифа за върнатите стоки. Можете сами да определите номера на митническата тарифа или да се обърнете към съответната митническа служба.
Изпращане на връщането: Опаковайте внимателно стоките и етикетирайте пратката с точния адрес на търговеца на дребно в Германия. Уверете се, че сте избрали метод за доставка, който позволява проследяване, за да можете да следите състоянието на връщането.
Съхранявайте разписките: Съхранявайте на сигурно място всички необходими разписки и доказателства, като например разписката за доставка и митническите формуляри. Те могат да бъдат полезни в случай на въпроси или проблеми с митническия процес.
Важно е да се отбележи, че процесът ATLAS може да бъде сложен и точните изисквания могат да варират в зависимост от вида на стоките и индивидуалните обстоятелства. Препоръчително е предварително да се консултирате със съответното митническо учреждение или доставчик на митнически услуги относно конкретните изисквания и процедури, за да сте сигурни, че ще завършите правилно митническия процес.