Често задавани въпроси
Как мога да получа възстановяване на немския ДДС, ако искам да внеса стоката в Швейцария?
Швейцарски клиенти, които получат поръчката си в Германия (с включен ДДС) и внесат стоката в Швейцария, могат да си поискат обратно немския ДДС от Runnershub по банкова сметка (IBAN и BIC), след като ни изпратят оригиналната фактура с печат от митницата.
Моля, изпращайте оригинала на фактурата по пощата.
Фактури, изпратени по имейл, не се приемат.
Трябва ли да плащам мито при доставка в Швейцария?
Възможни митнически такси не са включени в разходите за доставка и са за сметка на клиента. Обикновено възлизат на около 7% от стойността на стоката.
Мога ли да изпробвам обувките си?
Обувки, които са били тествани навън или на бягаща пътека, не подлежат на връщане. Подметката трябва да бъде чиста и без следи от употреба.
Какви ширини се предлагат при маратонките?
За жени се предлагат до 3 ширини:
2A (тясна) = тясна ширина/калъп
B (стандартна) = нормална ширина/калъп
D (широка) = широка ширина/калъп
За мъже има до 4 ширини:
B (тясна) = тясна ширина/калъп
D (стандартна) = нормална ширина/калъп
2E (широка) = широка ширина/калъп
4E (екстра широка) = много широка ширина/калъп
Каква е разликата между неутрални и стабилизиращи маратонки?
Неутрални обувки са тези, които нямат стабилизираща поддръжка.
Стабилизиращите обувки са специална категория, която подпомага движението на крака и предотвратява прекаленото му усукване навътре при тичане, като така се постига по-неутрален стил на бягане.
В пратката ми няма формуляр за връщане. Как мога да върна продукт?
За да върнеш един или няколко артикула, трябва да създадеш етикет за връщане и формуляр през нашия портал за връщания.
-
Влез в профила си, отиди в "Моите поръчки" и кликни върху бутона "Връщане" до съответната поръчка. Алтернативно, можеш да стигнеш до портала чрез бутона "Услуги" горе вдясно и натискане на "Портал за връщания".
-
Попълни формуляра за връщане. След това ще получиш етикета за връщане или QR код, както и формуляра, който трябва да сложиш в пратката.
-
Ако не си влязъл в профила си, пак можеш да достъпиш портала за връщания чрез бутона "Услуги". Въведи данните за поръчката си, за да стигнеш до формуляра.
-
Попълни формуляра. След това ще получиш етикет или QR код за връщане и формуляр, който трябва да добавиш в пратката.
Моля, залепи етикета за връщане ясно видим отвън на пакета и не покривай сканиращия код с тиксо. Сложи формуляра вътре, за да може връщането да се обработи по-бързо.
Нямам принтер у дома. Може ли етикетът да бъде поставен в пакета или изпратен по пощата?
Тъй като не всяка поръчка води до връщане и с цел устойчивост, ние не поставяме етикет в пакета. Предлагаме безплатен етикет за връщане само чрез нашия онлайн портал.
Не изпращаме етикети по пощата. Помоли близки, приятели или служители в пощата да ти го отпечатат. Или можеш да върнеш артикула за своя сметка.
Обувките/артикулът не ми стават. Мога ли да направя замяна?
Ако артикулът е твърде малък или голям, молим да го върнеш.
За съжаление, не предлагаме директна замяна. Моля, направи нова поръчка в нашия онлайн магазин за желания размер.
След като получим връщането, ще възстановим сумата по същия начин, по който си платил.
Пратката ми не е доставена и се връща при вас. Може ли да я изпратите отново?
Поради логистични причини не можем да изпратим отново артикули от склада. Когато връщането пристигне при нас, ще ти върнем сумата автоматично. Моля, винаги проверявай дали адресът ти е въведен правилно и достъпен за куриерската услуга.
Искам да подам рекламация за дефектен артикул. Какво да направя?
Моля, свържи се директно по имейл с нашия клиентски сервиз и опиши проблема. Ако дефектът се вижда отвън, моля, изпрати снимки на дефекта и подметката.
След това наш служител ще се свърже с теб и ще ти даде инструкции. Връщането в Германия е безплатно при рекламации.
Живея извън Германия и искам да върна дефектен артикул. Кой покрива разходите?
В този случай молим да поемеш разходите за връщане. След това изпрати касовата бележка на клиентския ни сервиз, за да възстановим сумата.
Какво означава доброволното право на връщане до 30 дни?
Освен законовото право на отказ, предлагаме и 30-дневно доброволно връщане за всички поръчки. Така можеш да се откажеш от договора дори след 14-дневния срок.
Важно е артикулите да нямат следи от употреба, повреди или замърсяване – трябва да са в състояние като нови.
Какво да направя, ако получа повредена пратка?
Моля, отиди веднага до най-близкия пощенски клон и съобщи за щетата. Те ще направят доклад и ще проверят пратката.
След това ни изпрати копие от доклада и снимки на щетата, за да можем да подадем иск към DHL.